11 Ocak 2014 Cumartesi

CLASH OF CLANS EN SON HİLELERİ TAKTİKLERİ



Köyüme gelen saldırılarda sürekli kupa kaybediyorum, saldırılarda kupa kaybetmememin bir yolu var mı?

İlk öncellikle köy binanızı mutlaka köyün ortasında tutun, eğer düşman köy binanızı yıkarsa direkt olarak savaşı kazanır ve kupa kaybedersiniz. Benim burdaki size önerim köyünüzü kurarken kurlumunu köy binası merkezli tutun ve etrafını surlar ile çerçeveleyin. 

Doğrudan savaşı kazanır düşman köy binaları yıkayın ve kupa kaybederseniz ilk öncelikle kendi bina yapmak için köyün ortasında köy basılı tutun. İşte benim önerim köy kurmak ve duvarları çerçeve ile köy binaların etrafında merkezli kar gençlik tutmak olduğunu. Ardından savunma binalarını it üzerine kuru etrafında. Bu savaşı ve bardak kaybetme şansınız azalacak. Kendi köyünde bir örneği için aşağıdaki ekran görüntüsünde size sanatçısını göstermek istiyorum. Sizin köy benim için benzer bir sistem kurarken yapabilirsiniz.

Clash of clans oyunun en önemli noktalrından birisi oyunda köyünün savunmasını en iyi şekilde dizayn etmek. Uzun süredir oyun oyunu oynayanlar adete uzman oldu ve dünya çapında tanınan insanlar oldular. Türkiye'den de bu oyunu çok sayıda kullananlar var. Apple ve Android tabanlı telefonlardan oynanan oyunu Türkiye'de onbinlerce kişi oynuyor. Sınırız bir oyun oynamak için kullanılan hileler var ama offline modda aktif oluyor. Oyundan çıkınca tekrar eski haline geliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers