27 Şubat 2014 Perşembe

CLASH OF CLANS EN İYİ EN SON HİLELERİ VE TAKTİK 2014 KÖY DÜZENİ



Clash Of Clans Köy Düzeni Yapma

Clash of Clans Köy Düzeni oyunu oynayanların da bildiği gibi çok önemli bir önceliktir. Oyuna girerken de iyi bir savunma en az iyi bir saldırı kadar önemlidir tarzı bir şey söylüyordu bunun gibi düşünün. Savunmaya önem verirseniz en az savaş kadar puan toplayabilirsiniz. Ben de bu oyunu oynuyorum ve bir çok puanı savunmadan elde ettim. Savunma ile daha garanti puanlar elde edebilirsiniz. Peki ben hazine nasıl toplarım sadece savunarak diyorsanız hem madenlerinizi hem savunmanızı aynı anda geliştiriniz. Köy bina seviyesi gibi durumlar için yine hazineniz eksik kalacaktır. Bunu ard arda yapacağınız saldıralar ile telafi edin. Yeşil taşları ben bu gibi durumlarda kullanıyorum. Bir şeyin seviyesini yükselteceğim veya bir bina kuracağımı farz edelim. Belli bir açık var. Savaştan sonra ben bu hazineyi yine elde edemediysem asker çıkarımını hızlandırmak için genelde kullanırım yeşil taşları. Puanlarınız artarken binalarınızı da bu şekilde geliştirmenizi öneririm. Hızlı ilerlemek için çabalamayın. Savunmanızı önce güçlendirin. Saldırı ile çok hazine kazanabilirsiniz fakat savunmanız düşükse bir o kadar da hazine kaybedersiniz. Neyse daha farklı bir makale yayınlarım ileri ki günlerde. Şimdi Clash Of Clans Savunma Taktiklerini göstereceğim beğendiğim. Benim kendi savunma taktiğimi de paylaşabilirim.


Clash Of Clans Köy Düzeni 1
köy düzeni 1






Clash Of Clans Köy Düzeni 2
köy düzeni 2
Clash Of Clans Köy Düzeni 3
köy düzeni 3
Clash Of Clans Köy Düzeni 4
köy düzeni 4
Clash Of Clans Köy Düzeni 5
köy düzeni 5
Clash Of Clans Köy Düzeni 6
köy düzeni 6
Clash Of Clans Köy Düzeni 7
köy düzeni 7

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers